088 0000099 verkoop@laptopcentrale.nl

Garantie & retouren

Retourrecht

Retourneren is bij LaptopCentrale mogelijk binnen 14 dagen na ontvangst. Als u het product om wat voor reden dan ook binnen deze periode aan ons retour wilt sturen dient u dit ons vooraf te melden via verkoop@laptopcentrale.nl, U kunt het product na bevestiging van onze kant sturen naar:

LaptopCentrale B.V.
Kelvinstraat 17
8912 AN Leeuwarden
Nederland

De producten dienen goed ingepakt te worden en het pakket moet gefrankeerd en verzekerd verzonden worden, aangezien u verantwoordelijk bent voor eventuele schade tijdens de retourzending. Wij raden u aan gebruik te maken van een betrouwbare pakketvervoerder zoals UPS.

Retourrecht aangepaste producten

Als u een product aanpast via de opties op onze website heeft dit geen effect op uw retourrecht, u hebt bij deze vorm van gestandaardiseerd maatwerk exact dezelfde rechten als normaal.

Producten aangeschaft buiten de website waarin meer aanpassingen gedaan zijn, bijvoorbeeld via een offerte, kunnen maatwerk zijn. Hierbij komt uw retourrecht komen te vervallen.

Ik wil een product testen

Voor bedrijven en organisaties die zich aan het ori├źnteren zijn op de aanschaf van nieuwe hardware bieden wij de mogelijkheid verschillende laptops uit onze demopool op proef te nemen.

Neem hiervoor contact op met onze verkoop via verkoop@laptopcentrale.nl of telefonisch via 088-0000099.

Garantie

Krijg ik een garantiebewijs?
De rekening/bon voor laptop fungeert tevens als garantiebewijs. Hierop staat de verkoopdatum en het garantietermijn. Bij Dell en Lenovo laptops kunt u de garantie ook controleren aan de hand van het serienummer.

Wat is Next Business Day on-site garantie?
Dit is de garantievorm van Dell en Lenovo waarbij de laptop in de meeste gevallen de volgende werkdag bij u thuis gerepareerd wordt na telefonische diagnose van het probleem.

Wat is Collect & Return garantie?
Dit is de garantievorm van HP en Lenovo waarbij de laptop bij u afgehaald wordt en in het reparatiecentrum wordt gerepareerd.

Mijn laptop is defect geraakt binnen de garantie
Alle nieuwe en outlet laptops hebben 1 tot 3 jaar garantie via de fabrikant, hieronder kunt u de telefoonnummer van de supportafdelingen vinden. Zorg dat u de laptop bij de hand heeft als u belt. Als u niet zeker bent of het probleem binnen de garantie valt, of hulp nodig heeft hierbij, neem dan gerust contact met ons op!

Dell Latitude, Precision en Optiplex support: 020-6744500
Lenovo ThinkPad support: 020-4990153
Hewlett Packard support: 020-5040646